dinsdag 20 februari 2024

Quiltinspiratie...

 Elke dag is er genoeg te doen
ter voorbereiding van de verhuizing.

Zo meteen ga ik weer die kant op.

Het is vooral veel opruimen
en wegdoen... zakken vol.

Na de vorige verhuizing
mocht er niets meer weg.

En dat is begrijpelijk 
want er is toen al heel veel 
weg gegaan.

Vandaag staat de laatste opruimklus gepland.

Er zijn al wat verhuisdozen ingepakt
en vrijdag gaan we daar mee verder.

Dit weekend gaan we de meubels overhuizen...
en proberen we het zo gezellig mogelijk te maken.

Foto's van de huidige inrichting zijn gemaakt
zodat we het daar zoveel mogelijk
op dezelfde manier inrichten.

Met de oudjes gaat het goed.

Mijn vader is zelfs opgewekt...
hij geniet van al dat volk over de vloer.

Borduren doe ik minimaal.

Bron: Quiltinspiration

Laatst zag ik een site 
met mooie rode quilts (klik).

Op de site kun je heerlijk rondstruinen.

Ze hebben heel veel gratis quiltpatronen.

Er is een keur aan quilts te vinden...
gesorteerd op kleur
en ik dacht ook op thema.

XXX

2 opmerkingen:

Karen - Quilts...etc. zei

so you are getting ready to move - I wish you well it can be hard work, packing and then unpacking all. I do remember the red quilt on Esther's site

Marion van de Sande zei

Hoewel ik nu even helemaal weer into borduren ben heb ik de 2 gidsjes met rode quiltpatronen maar snel opgeslagen.

Wat je zegt over je vader die geniet van de reuring en al het bezoek, dat herken ik heel erg. Ik hoop dat het dit weekend voorspoedig gaat!