donderdag 22 februari 2024

Borduurdoosjes...

Vanmorgen ben ik "vrij"
en zit ik wat te rommelen in huis.

Even de tijd nemend voor het schrijven
van een blogje.


Deze franse SAL is nog niet af...
er ontbreken nog wat takken
aan de bovenkant.


De sterretjesrand 
die je hier (klik) al kon zien
is wel af.

De rest van het patroon
 heb ik wat aangepast.

De letters zijn hier en daar wat anders
en ook anders verdeeld over de stof.

Ik denk erover hier een pindrum
van te maken.


Momenteel zit ik in een fase
dat ik allemaal borduurdoosjes wil vullen
met naaldenmapjes, speldenkussentjes,
schaarhangertjes en ander moois.

Februari vliegt hier trouwens voorbij.

De schrikkeldag is dit jaar
meer dan welkom..

Ik denk dat ik die dag lekker onderduik
in mijn borduurhoekje...
... voor niemand bereikbaar...

...*Ü*...

XXX

8 opmerkingen:

Manuela zei

Wunderschöne Stickarbeiten.
Liebe Grüße Manuela

Marlien zei

Iedere keer als ik dat geborduurde meisje zie, dan denk ik: oooh wat heeft dat meisje een dunne beentjes 😁

Karen - Quilts...etc. zei

the stitching grows and is prettier all the time

miekequilt zei

Fijn om in deze drukte tijd voor jezelf te nemen. En een paar steekjes zijn zo gezet.

MartinaM zei

Tolle kleine Fortschritte, auch wenn es nicht so viel ist, tut es gut zu sehen, dass es ein kleines bisschen wächst.
lg Martina

marga zei

Altijd leuk een borduurwerkje dat klaar ligt om opgepakt te worden en weer verder te gaan.
Fijn weekend.
Marga

Marion van de Sande zei

Heerlijk zo'n dagje cadeau waarop je even gewoon mag genieten en niets 'moet'. Ik ben benieuwd naar de rest van het borduurwerk met het meisje, wat daar bij wordt geplaatst. De schrikkeldag is dit keer een speciale dag voor ons, onze jongste krijgt die dag zijn bull uitgereikt dus een speciale gebeurtenis op een speciale dag.

Annelein zei

@Marlien, dat was mij niet opgevallen.... maar nu zie ik het de hele tijd... ;)...

@Marion, ik ben ook benieuwd naar de rest... nog een paar dagen en dan komt er een nieuw deel... ik wens je een hele fijne dag op schrikkeldag... bijzonder en mooi...

@Manuela @Karen @Mieke @Martina @Marga
Dank jullie wel voor de lieve woorden.