woensdag 14 februari 2024

Waar liefde woont...

 Vandaag schijnt een speciale dag te zijn...
waar de liefde centraal staat.

Hier in huis proberen we dat 
elke dag uit te dragen.

... *Ü*...


Bij ons hangt dit hartje
aan de kast.

Eén van mijn eerste borduurwerkjes
die ik heb gemaakt met een patroon van het internet.

Je vindt het hier (klik).

Er is nog veel meer moois te vinden aan freebies...
...zomaar een paar...

Bron: Gazette

Deze (klik) vind ik erg mooi 
en staat op mijn verlanglijstje.

Bron: Gazette

Net als deze (klik).

Bron: The World in Stiches

en deze (klik).

Bron: Craft with Cartright

En wil je alleen maar een heel klein hartje borduren
... misschien als lief gebaar naar jezelf...
dan heb je hier (klik) genoeg keuze.


Dit hartje is voor mij een reminder...

..."Waar liefde woont..."

XXX

2 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een lief bericht. ❤️

marga zei

Het blijft leuk om naar te kijken al die verschillende geborduurde hartjes.
Groeten
Marga