woensdag 27 maart 2024

Borduren en ontspullen...

 Gistermorgen was ons kleine ventje
weer hier.

Ik probeer daar extra van te genieten...
want volgende week
gaat hij voor het eerst naar school.

Eerst een paar keer om te wennen
en daarna voor het "echie"...


Donderdag hebben we ook nog
een hele ochtend samen.

Daar genieten we allebei van.

Net als met Nora hebben we zo
onze eigen dingetjes met elkaar.


Mijn Quaker Sampling III 
is ook weer wat gegroeid.

Ik heb wat kaders geborduurd
en het alfabet is af.


Gisteravond ben ik dit motiefje
gaan vullen.

Dat wil ik vanmorgen graag
afmaken.


Het weer is hier wat somber
maar wanneer ik op de buienradar kijk
zie ik dat er alleen vanmiddag een bui verwacht wordt.

Straks ga ik even met de benenwagen
naar mijn vader een bakje doen.

En verder staat er niet veel gepland voor vandaag.


Ik wil de toekomstige logeerkamer
nog wat opruimen.

Daar ben ik vorige week
opnieuw mee begonnen.

Deze stapel boeken
is naar een goed doel gegaan.

Het was de bedoeling de logeerkamer
voor het paasweekend af te hebben.

Maar de verhuizing van mijn vader
 heeft dat vertraagd.


Het weg doen van deze boeken
is het begin van het ontspullen
van de logeerkamer.

Eind mei wil ik het nu af hebben.

4 opmerkingen:

Creatieshaken-ria zei

Succes met het opruimen van je kamertje.
Elke dag een stukje dan kom je er ook.
Groetjes Ria.

Marlien zei

Wat dapper zoveel hobbyboeken weggeven.

marga zei

Prachtig borduurwerk ik ervaar het zelf ook zo fijn om bezig te zijn met borduren.
Opruimen en iets weg doen geeft ook vaak een positief gevoel zeker als je er een ander blij mee kunt maken.
Groeten
Marga

Annelein zei

Dank voor jullie lieve en bemoedigende berichten.