zondag 3 maart 2024

Quaker SAL (2)...

Na het schrijven van mijn blog van gisteren
ben ik even heerlijk wezen fietsen.

De weekendkrant voor mijn vader ophalen 
van de oude lokatie.

Daarna wip ik heel even bij ze binnen...
en ga meteen weer naar huis.

Zij zijn net als ik ook toe aan wat rust.


Thuis wacht er genoeg huishoudelijk werk...
zoals een hele stapel vouw- en strijkgoed.

Daarna neem ik de benedenverdieping
goed onder handen.

De rest komt maandag wel weer.


Tussendoor pak ik af en toe mijn borduurwerk erbij
en 's avonds borduur ik de laatste kruissteekjes
van het eerste motief van de Quaker SAL (klik).

Mijn "huiswerk" voor de maand februari
is met een beetje vertraging af.

Vanmiddag ga ik een beginnetje maken
 met het tweede motief.

2 opmerkingen:

Creatieshaken-ria zei

Dat word ook weer heel mooi.
Op naar de volgende maand ach maart is net begonnen dus je bent ook niet zoveel achter.

Karen - Quilts...etc. zei

that is a pretty design. I hope your father and step mother are settling into their new home and getting used to a new routine