maandag 4 maart 2024

Quaker SAL (3)...

Zondag heb ik een begin gemaakt
met het motiefje voor de maand maart.


Het onderste gedeelte was gisteren af.

Het bovenste deel met de bloemen...
... de pyramide en de sterren...
zijn vanmorgen geborduurd.


Beide motiefjes heb ik al eens geborduurd
maar een quaker verveeld nooit.

Het wordt een klein... lief... lapje...


 En nu... 
nu zou ik eigenlijk 
de bovenverdieping moeten poetsen
maar mijn ogen zijn zo zwaar
 dat ik ze het liefst even sluit.

...*Ü*...

1 opmerking:

marga zei

Leuk he dat rode borduren. De patroontjes kom je wel vaker tegen maar steeds weer met andere figuren. De ogen zwaar ik herken dat. Als je soms even rustig gaat zitten bv. zo na het eten gebeurd mij dat ook. Binnenste buiten is een programma waar ik graag naar kijk maar zie niet altijd het einde. Ach ja zo gaat dat.
Groeten
Marga