vrijdag 1 maart 2024

Quaker SAL (1)...

Mijn plannetje om op schrikkeldag 
onder te duiken met een borduurwerkje... 
...daar kwam niets van terecht.

Wel was er een lief klein mannetje
die zijn oma al een poos moest missen.

We hebben heerlijk van elkaar genoten...
... daar moeten zelfs borduursteekjes
voor wijken.

Maar in de avond
 zijn de eerste kruissteekjes geborduurd.


Mijn quaker SAL (klik)
een freebie van Stone Street Stitchwork.

Ik had het huiswerk voor de maand februari
natuurlijk liever af gehad
maar dit wordt een rustig weekend
met hopelijk veel borduurtijd.

Dé manier om mijn computer (hoofd) te resetten 
want die dreigt een beetje vast te lopen...

...*Ü*...


Mocht je zin hebben om mee te borduren???

Klik dan op de link bovenaan.

Daar vind je informatie over de SAL
en het gratis patroon.


Zo... en nu kruip ik in mijn luie stoeI
en probeer nog wat meer kruisjes te borduren.

Fijn weekend.

XXX

2 opmerkingen:

Creatieshaken-ria zei


Prachtig word het.

Karen - Quilts...etc. zei

that big piece looks wonderful to me