dinsdag 18 juni 2024

Nog meer randjes...

 Mijn DMC bolletje Cebelia 30
 is nog lang niet op.

Dus pak ik ook 
patroondeel 20 uit mijn koffertje.


Maandag en vrijdag zijn de dagen
die ik voor het huishouden reserveer.

Tussen de huishoudelijke klusjes door
wordt er nog heel wat gehaakt.

...*Ü*...


Het eerste randje is al af
wanneer ik bedenk 
dat het voor het bloggen
wel leuk is wanneer ik ook 
wat plaatjes schiet.


Het laatste randje gaat niet zo snel.

Maar dat hoeft ook helemaal niet
met blije steekjes.


Aan het eind van de middag
is ook het laatste randje af.

Vier gehaakte randjes voor de pronkrol.


Ik ben er heel blij mee.

XXX

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Lijkt op een militaire oefening ,maandag ,vrijdag het huishouden dan handwerk huiswerk ,hoop dat je wel geniet !

Gr Petra.

Annelein zei

@Petra
Ik wordt blij van alle steekjes...;)...

En het huishouden is voor mij gelukkig geen militaire oefening. Zeker niet wanneer de was weer netjes gevouwen en gestreken is zoals in dit blogbericht...

https://anneleindesign.blogspot.com/2020/01/witte-was.html

Marlien zei

Je gaat weer als een speer.
Wat een fijne randjes.

Karen - Quilts...etc. zei

pretty very lacy!

Creatieshaken-ria zei

Prachtig worden je randjes.En met een fijn bolletje katoen.