Ik ben niet de enige
die Nora Lynn
een lief klein wondertje vindt.
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties.
We genieten heel erg
van ons kleine meisje...*Ü*...
De voorpret begon al met
het uitzoeken van leuke kadootjes
voor de aanstaande ouders...
De jonge mama wilde wel hééééél graag
een gebreid dekentje mét kabels.
Nu dat heeft ze geweten... *Ü*...
Het leuke rasterpatroontje is
ook van kabeltjes gemaakt...
maar dan net even anders gebreid...
Voor ik er erg in had was
de klus geklaard.
Het netjes... vooral dat netjes... vastzetten
van de binnenstof had meer voeten in aarde.
Maar ook dat is uiteindelijk goed gelukt...*Ü*...
Daarna kon ik aan de slag
met mijn nieuwe naaimachine.
Er werden lieve stofjes uitgezocht
in de opgegeven kleur.
Een handdoek van de W*br*
in vieren gedeeld...
Er werden stofjes van dezelfde afmeting geknipt.
Daarna alles aan elkaar genaaid en vervolgens
nog een keertje doorgestikt.
Wat een heel leuk werkje om te doen.
Dit onthou ik voor toekomstige kraamkadootjes...*Ü*...
Dit boxkleed was ook een leuke uitdaging,
dat kwam vooral door
het gebruik van de naaimachine...
Eigenlijk patch ik altijd met de hand.
Dat is een betere combi...*Ü*...
En ik had het mijzelf ook niet gemakkelijke gemaakt.
Een ruitjes stof voor de achterkant en dan ook
nog met een omslagje de afwerkbies
hier mee willen maken.
Er zijn heel wat naadjes uitgehaald en opnieuw gestikt.
En uiteindelijk is het helemaal
goed gekomen.
Het boxkleed is al lang af...
maar blijkbaar heb ik zelf geen foto
van het eindresultaat gemaakt,
of ik kan het zo snel niet vinden...
Wie mijn facebookpagina
volgt herkent deze stofjes vast.
Ik gebruik ze ook in een babyquiltje.
Tja.. dat krijg je met oma's die veels te
enthousiast stofjes inslaan...*Ü*...
Over het quiltje vertel ik de volgende keer.
Fijne dag allemaal...