dinsdag 17 januari 2017

Wat is het koud...

Brrr....
wat is het vanmorgen koud...
 
Eigenlijk moet ik wat
boodschappen doen maar
ik stel het nog even uit...*Ü*...
 
 
Ik ga lekker binnen een blogje schrijven...
 
...over het wintersetje...
... voor kleine Nora Lynn. 
 
 
Gisteren was de kleine meid
weer bij ons...
 
... tijdens haar slaapje ben  ik snel
 wat foto's in de sneeuw gaan maken.

 
Hééééééééél veel foto's...
 
omdat ik dat roze zo lief
vind kleuren bij de sneeuw...

 
De wantjes zien er een
beetje raar uit...
 
Maar ze zijn heerlijk warm
voor kleine babyknuistjes...

 
Het mutsje en het sjaaltje
draagt Nora het meest.
 
De wantjes wat minder...
eigenlijk alleen als we gaan wandelen...*Ü*...

 
De muts heeft
kleine kwastjes gekregen...
 
... flapjes...
voor warme oortjes...
 
én als kers op de taart
een pompoentje...

 
De sjaal...
lekker "stoer" met de kabels... 
 
 
Oh... die kwastjes...
ze blijven leuk...*Ü*...

 
Nog een laatste foto van
het hele wintersetje...
 
Ik kijk nu al weer uit naar
volgend jaar winter...
 
xxx

8 opmerkingen:

sylvia zei

wat schattig! Hier moet alles al 4x in het blauw, en worden het meer stoere dingen......;).
Van kou hebben we geen last want we zitten allebei binnen met een flinke verkoudheid........blegh!
Maar zo schiet je weer eens op met handwerken, dat is het voordeel!
groetjes, Sylvia

Het lieve leven... zei

Supermooi! En zo zoet dat roze..prachtig met die sneeuw!

Marijke zei

Wat een lief setje, echt een plaatje!

Ageeth Dorsman zei

Zo lief, dit wintersetje in dat mooie rose voor de kleine Nora! Wat heb je dat knap gebreid, met al die kabeltjes! En die oorflapjes zijn te schattig gewoon...
Groetjes van Ageeth.

Guusje, zei

Wat een schattig zetje en wat een lieve kleur heeft het.

Evelyne zei

Wat een lief, zo mooi dat roze in de sneeuw, maar zeker zo mooi met de kleine Nora erin!
Weet ik zeker!!

Lieve groetjes,
Evelyne

Marjan zei

Wat een lieve zachte meisjestint is dit roze.... en op de sneeuw komt het inderdaad heel mooi uit. Leuk zo'n setje voor Nora!
Groetjes weer

Elizabeth zei

Ja, ik snap wel dat je wèg bent van die combinatie sneeuw en roze!
Wat een gave foto's heb je gemaakt. Het is ook een prachtig wintersetje dat hebt gebreid.

Groetjes, Elizabeth