vrijdag 17 februari 2017

Antiekerig...

Ken je dat???
 
Je hebt je iets voorgenomen...
en dan opeens...
een kink in de kabel...
 
Dat had ik deze week.

 
Er waren mooie foto's gemaakt
voor mijn blog...
 
verhaaltje geschreven...
 
alleen nog de foto's toevoegen...

 
En toen...
 toen helemaal niets.
 
Geen foto's te zien en
allemaal enge meldingen bij
het SD-kaartje.

 
Maar vanmorgen...
héééééél vroeg...
zijn er weer nieuwe foto's gemaakt.

 
Van dit leuke projektje!
 
Een paar weken geleden gekocht.
Omdat het voorbeeld er zo
heel lief uit zag...*Ü*...

 
Blauw is eigenlijk helemaal niet
mijn kleur...
 
... en bruin ook niet...

 
Maar zo...
gecombineerd met deze mooie stofjes...
... word ik er helemaal blij van.
 
 
De eerste kruissteekjes
werden gemaakt.
 
Eerst een paar met dubbele draad...
maar dat is toch niet mijn ding.

 
Dus alles weer uitgehaald
en opnieuw begonnen met enkele draad...
 
En nu is het helemaal naar mijn zin...
... het geeft een beetje een antiekerig effekt.

 
De stofjes en de borduurtjes
worden voor een paar uurtjes
netjes opgeborgen.
 
Er staan ook nog wat
huishoudelijke taken
op het programma...
 
... je zou ze bijna vergeten... *Ü*...
 
Fijn weekend allemaal
xxx

28 opmerkingen:

Annelies zei

Wat een prachtige kleurencombinatie. Veel plezier !

Annelies zei

Wat een prachtige kleurencombinatie. Veel plezier !

Karen - Quilts...etc. zei

such pretty color combinations

christine zei

Ohhh zo mooi en jeetje helemaal niet nieuwsgierig wat het wordt helemaal niet..

Yolanda zei

Het zijn ook "mijn" kleurtjes niet..... maar dit is prachtig!! Ben ook benieuwd wat je er van gaan maken. Laat ons maar niet te lang wachten ;)

Truus zei

Blauw is mijn kleur maar bruin niet zo -- bij deze combinatie met de stofjes ziet het er wel mooi uit. Nu afwachten wat het gaat worden.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Marja Rijnsburger zei

Prachtige rustige kleuren bij elkaar.
Gaat vast en zeker heel mooi worden.
Groetjes Marja
⚘⚘⚘

Pouwla zei

Helemaal mooi hoor! Groetjes Pouwla.

De borduurvrouw zei

Prachtig!

Evelyne zei

Hele mooie kleuren en een prachtige combinatie!
Kan niet wachten om het af te zien!

Fijn borduurweekend.
Lieve groetjes,
Evelyne

Jeanny zei

Jaja die kleuren...., schitterend!

Ageeth Dorsman zei

Wat een lief borduurtje, en blauw is eigenlijk ook niet mijn kleur, maar in deze combinatie, en voor deze motiefjes, ben ik helemaal om...
het wordt prachtig en echt "antiekerig".
Groetjes van Ageeth,

Hobbyrita zei

Dat ken ik, echt stom dat je SD-kaart het dan begeeft. Gelukkig is het nu wel gelukt, je maakte mooie foto's, kocht echt wondermooie bijpassende stofjes bij je borduurkleurtjes! Dit wordt een prachtig werkje, let maar op! Ook ik borduur altijd met 1 draadje, veel mooier!
Grtjes, rita.

Marjan zei

Mooi! De combinatie van blauw en bruin is niet mijn favoriet, maar bij deze patroontjes past het prima. Wat een prachtige borduurstof wordt er bij gebruikt!
Wel balen dat je SDkaart niet wilde wat jij wilde, maar als ik het goed begrijp is het nu opgelost? Wat gaat er een tijd zitten in dat soort 'storingen' hé.
Groetjes weer

Joy from Days Filled With Joy zei

Tja, dat heb ik ook heel vaak gehad met mijn fotos... gelukkig kunnen we niewe maken :) Mooie kleuren en patroon! xx

Phyllis zei

Beeldig, mooie combinatie.

Anoniem zei

Dat is wel schrikken, wanneer je fototoestel zo raar doet. Maar het is weer goed gekomen. Ik vind deze kleurencombinatie heel mooi. Succes ermee. Groetjes Wilma

frameless mind zei

Olala, wat is dit mooi. Het borduurgaren, de stofjes, het stukje borduurwerk wat al klaar is!!
En ik zie daar ook nog een lintje liggen.....ben wel héél nieuwsgierig wat dit gaat worden. Mooi is het nu al!!

Marijke zei

Dat wordt heel mooi Willeke, prachtige kleuren! Ik ben ook meer van het rood en blauw maar dit zou ik ook kiezen. Ben heel benieuwd!

Ik ben Esther zei

Ahhh ik zie wat het wordt...ik heb m namelijk een paar jaar geleden ook gemaakt.
Blauw is helemaal mijn kleurtje dus ik wilde m meteen maken, met eigen blauwe/bruine stofjes die ik net had gekocht.
Het is de huswif van Soedidee toch?
Ik heb m op mijn slaapkamer hangen en geniet er nog elke dag van!
Heel veel plezier met maken!
Groetjes Esther

Het lieve leven... zei

Prachtig...die kleuren!!

BezigeBijMirjam zei

Hele mooie kleurkeuze! Succes met jouw project!

Jocelyn is Canadian Needle Nana zei

You are right...the blues and browns are so lovely together. This is going to be beautiful!

Annelein zei

De stofjes heb ik niet zelf bij elkaar gezocht... bloos... Het is een pakketje waar alles al in zit 😀

Annelein zei

Het SD-kaartje werkt nog steeds niet, helaas. Een vrien kijkt of hij nog wat voor ons kan doen....

Annelein zei

Dank je, ik hoop binnenkort het eindresultaat te laten zien

Annelein zei

Helemaal goed Esther. Wat leuk dat jij hem ook hebt gemaakt 😊. Het borduurwerk is inmiddels af maar ik wil ook nog wat voor de buitenkant borduren... Ben dus nog eventjes bezig...

Annelein zei

Thanx Jocelyn.