maandag 4 augustus 2008

De rose sampler en meer...

Dat is lang geleden dat jullie hier wat hebben kunnen lezen. Daarom maar weer even bijpraten. Vrijdag ben ik voor de tweede keer met de rose sampler begonnen. Al weer een tijdje geleden dacht ik dat ik de juiste stof en het juiste borduurgaren had gevonden. Maar het resultaat stond me toch wat tegen.

It's a long time a go that you could read something here. So it's about time to give you all the news there is. Friday, I started with the rose sampler for the second time. It has been a while a go that I thought I've found the right fabric and the right color of thread for it. But the result wasn't what I had aspected.

Dus vrijdag opnieuw begonnen. Wel hetzelfde borduurgaren maar andere borduurstof. Gelukkig is dit wel naar mijn zin.

So Friday a new start. The same color of thread but another fabric. Lucky me, it is exactly what I want.

Wil je dit project ook borduren kijk dan in de kolom aan de rechterkant onder projecten.

If you want to emborder this sampler look at the kolom on the right by projects.

Zaterdag ben ik de hele dag aan het schilderen geweest. De eettafel en -stoelen zijn van hun laatste laagje verf voorzien. Pfff... dat was een hele klus. Ook de salontafel deels afgelakt. Vandaag het laatste stukje doen.

Saterday I've been painting the whole day. The dinnertable and -chairs have got there final cote of paint. Pfff... it's quite a job. Also the salontable is partly finished. Today I want to finish it.

Geen opmerkingen: