woensdag 8 juni 2022

Een geborduurde freebie...

 Maandag, 2e Pinksterdag,
kreeg ik zin, om de freebie 
die ik laatst deelde op mijn blog,
eens te gaan maken.


Vaak komt het er namelijk niet van.

Terwijl juist dit soort kleine borduurtjes
 even een leuk werkje
voor tussendoor zijn.


Het begon prima...
... maar toen kwamen er wat hobbels...

Alleen het linker sterretje heb ik uitgehaald
en opnieuw geborduurd.

De andere "foutjes" mogen blijven zitten.


De tekst is wat aangepast.

Gewoon een Hollands "WELKOM".


Dit is mijn interpretatie van de freebie...
en ik ben er blij mee.

Bijna al het "wit" heb ik weggelaten.


Klein maar fijn...
op "zelfgeverfde" stof.

Daar zal ik nog wel eens over vertellen.


En zo ligt het nu bij mij op tafel...
te wachten op de definitieve afwerking.

Fijne dag!

XXX