dinsdag 21 juni 2022

Freebie...

Het is weer tijd voor een blogbericht.

De dagen zijn hier voorbij gevlogen...
... met van alles en nog wat.

Er was een quiltbee, oppasmomenten, vaderdag,
...bijkomdag... 
...*Ü*... 

Voor vandaag heb ik deze freebie uitgezocht.

Een alfabet met daar omheen
mooie randen die ook 
voor wat anders gebruikt kunnen worden.

bron: blog Palko-lap

Deze freebie is van Palko-lap
en bestaat uit 9 delen.

Het origineel is in twee kleuren geborduurd,
maar je kunt het ook prima in één kleur borduren.

Ik bewaar hem... 
voor nu heb ik genoeg... écht...
... *Ü*...

Voor de liefhebbers heb ik hier (klik) nog een link 
naar een freebie van dezelfde ontwerpster,
 die ik vorig voorjaar ook heb gedeeld.


Hij is allang af... maar ik kon zo snel
geen foto daarvan op mijn tablet vinden.

Een echte aanrader...
ik heb het met veel plezier geborduurd.

Hier vind je trouwens het hele patroon in een keer.

Fijne dag!

XXX

2 opmerkingen:

Annelies zei

Een ontwerpster die hele mooie dingen ontwerpt. Fijne dag !

loulee zei

Some very lovely designs.