zondag 3 juli 2022

Anders...

 Deze week zag ik een heel leuke freebie
van Il Telaio Povolaro.


De link vind je hier (klik).

Anders dan in het verIeden...
 probeer ik de freebies die ik hier plaats 
nu ook zelf te borduren.


Gisterarvond was het nog heerlijk buiten.

Daar werden de eerste kruisjes geborduurd.


Vanmorgen vroeg werden de laatste steken
van het klosje geborduurd.

Het borduurt erg snel.


Vanmiddag hoop ik het werkje weer op te pakken...
... we gaan zo eerst naar de kerk.

Manlief is vandaag koster 
en ik zorg voor de koffie na afloop.

... *Ü*...

2 opmerkingen:

Truus zei

Leuke freebee en als het zo vlug borduurt,dan komt deze vandaag wel af.
Was het druk in de kerk vandaag bij jullie? Je merkt dat de toeristen ook weer komen.
Gezellige zondag
groetjes,Truus uit Drenthe

Annelein zei

@Truus, het is bijna weer als vanouds.