vrijdag 8 juli 2022

The favor of the Lord...

 Deze week is voorbij gevlogen.

Hoogtepunt was het afzwemmen van Nora.

Aandoenlijk al die ukken in het water.

De een blijft net met z'n koppie boven water...
de ander beheerst de techniek al behoorlijk.


Dit lapje is zo leuk om te borduren...
een echte aanrader.

Een link naar de freebie vind je hier (klik).

Er staat in het italiaans nog een tekst
die in het Nederlands "mijn werken"
zou betekenen.


Daardoor moest ik denken aan Psalm 90 : 17.

Die vind ik zo mooi in het engels...

"May the favor of the Lord be upon us
and establish the work of our hands."

Cynthia Brew van Stitching in the Light (klik)
sluit haar flosstubes altijd af met deze zin.


Ik ben ook weer wat verder 
met de lap "Token of Love".

Ik ga zo nog een paar steekjes borduren
en dan is het weer tijd 
voor de wekelijkse schoonmaak.

De wasmachine draait al op volle toeren.

En misschien nog een bezoekje
aan mijn pipa (vader).

Wat je ook gaat doen...
... ik wens je een heel fijn
 en zonnig weekend toe...

XXX

5 opmerkingen:

Chookyblue...... zei

the cross stitchin is lovely.....

loulee zei

Lovely stitching.

KijkDaarIs zei

Al die prachtige borduursels van je.. en zo leuk steeds maar weer gefotografeerd.. nog steeds zie ik het mooie rekje met al die die borduurtjes van je voor me... en niet te vergeten je mooie breirolletjes.....
Jij ook een heel fijn weekend!

Willy zei

Hej Willeke, nog steeds verliefd op borduren met rood. Het blijft ook prachtig om te zien. Nora al aan het afzwemmen, wat gaat dat snel! Fijne zondag!

Annelein zei

@chookyblue en Loulee, thanx... ;).

@KijkDaarIs en Willy, ja, nog steeds van het borduren in rood... ;) Wat hebben we mooie ontmoetingen gehad he... en wat was het inspirerend al die verschillende technieken. Gerda met haar giga snelle werken aan diverse quilts. Je bent voor mij de hexenkoningin. En Willy zo veelzijdig...