maandag 11 juli 2022

Een echte aanrader...

 Het was voor de zomer van 2021
dat ik bedacht eindelijk eens de winkel 
van Carmen (klik) in Nunspeet te bezoeken.

Eenmaal binnen weet je niet wat je ziet.

Zó sfeervol ingericht.


Ik voelde er mij meteen helemaal thuis...
mooie stofjes... overal was wel iets te zien
of te bewonderen.

Teveel om in één keer te weten wat er is.

Carmen is een lieve gastvrouw...
er werd meteen thee gezet en we konden 
even gezellig babbelen.

Via IG "kenden" we elkaar al wel een beetje...
... maar in levende lijve is toch heel anders.


Deze stofjes en de voorgedrukte stof met stitcheries
werden door mij uitgezocht.

Dat beugeltje ging ook mee... 
en zo ligt het nog steeds in mijn quiltkast.

Eigenlijk bedoeld als vakantiewerkje...
maar op de één of andere manier
komt het daar niet van.

Hmmm.... wanneer er wat quiltwerkjes af zijn
toch maar eens mee beginnen...
... *Ü*...

XXX

4 opmerkingen:

loulee zei

Such a lovely collection of fabrics.

Chookyblue...... zei

so nice to find a lovely shop..........
love the fabrics you bright at the shop......so pretty.......

Truus zei

Het is al weer jaren geleden dat ik bij Carmen geweest ben en toen was ook daar dat gevoel van thuis voelen.
Er was een groepje dames die bezig waren met hun lapjes en ook daar een praatje mee gemaakt- zo relaxed allemaal.
Had je dit met een speciaal doel gekocht?
Gezellige avond
groetjes, Truus uit Drenthe

Annelein zei

@ Loulee en Chookyblue, thanx ;).

@ Truus
Niet met een speciaal doel, tenzij voor de vakantie... Gewoon omdat het zo mooi is samen... :).