woensdag 13 juli 2022

Kouwkleumen...

Mijn "Token of Love" is weer wat verder
dan de laatste keer (klik) dat ik er over schreef.


Deze twee onderste motieven 
kwamen er als eerste bij.

De rechter koste veel tijd
maar dan heb je ook wat!


Gisteren werden er veel steekjes gemaakt.

Vooral in de ochtend en avond...
... want het werd best wel warm.


Kleine patroontjes werden
aan de lap toegevoegd.


En daarna deze hoorn met bloemen.


Vandaag werd er vooral
 in de avonduren geborduurd.


En nu zit ik in de "kuip" dit bericht te tikken
terwijl het buiten behoorlijk is afgekoeld...
... en ik eigenlijk zit te kouwkleumen...
...*Ü*...

Tja... slechte wifi...
 en wanneer je toch wilt bloggen
moet je er wat voor over hebben...
... ;)...

XXX

3 opmerkingen:

Annie Kingma zei

Mooie borduurlap, deze heb ik ook gemaakt zo te zien.
Groetnis Annie

Coby Breitner zei

Wat wordt dit mooi zeg.

Truus zei

Ondanks de warmte ben je al een heel stuk verder met deze merklap.
Veel borduurplezier en sterkte met de komende temperaturen.
groetjes, Truus uit Drenthe