vrijdag 15 juli 2022

Een klein borduurwerkje....

 Gisteravond ben ik 
aan dit borduurwerkje begonnen.

Want ik vond het wel weer tijd worden 
voor een freebie.


Een klein borduurwerkje...
en in een weekend te borduren.


En dan bedoel ik ook echt klein...
...*Ü*...

Vanmorgen zijn de laatste steekjes gezet.


Ik hoop straks een mandje vol te krijgen
met dit soort "lieve" werkjes.


Vind je het ook leuk om aan de slag te gaan?

Het is een gratis patroon (klik)
van Free Sampler Patterns.

Helaas is dit blog niet meer aktief
maar zijn de afbeeldingen nog wel
op het internet te vinden.

XXX

7 opmerkingen:

Annelies zei

Lief borduurtje !

loulee zei

A very pretty little design.

els zei

Wat een liefje! Er staat in jouw freebie lijst nog een schattig borduurtje, je noemde het zelf "Nog een pareltje". Het is een mandje met op het hengsel twee blauwe vogeltjes en de omgeving bestaat uit een alfabet. Het is/was (?) een freebie van With Thye Needle and Thread, maar ik kan het patroon niet vinden. Weet jij misschien of het nog ergens staat ?
Ik wil je laten weten dat jouw blog een bron van inspiratie is voor mij, bedankt daarvoor.

Annelein zei

@Els, wat een lief bericht.

Ik ben meteen gaan zoeken en heb de link aangepast.

Wanneer je klikt op de afbeelding in de linkerkolom kom je op mijn blogbericht. Daar vind je de link naar de freebie.

Brenda Gervais, de ontwerpster legt uit hoe je het kunt downloaden/printen.

Veel borduurplezier!

Truus zei

Een mooi klein borduurwerkje en echt iets om te borduren met het warme weer. Dank je voor deze freebee-- daar ga ik voor zitten as dinsdag.
Veel borduurplezier en sterkte met het mooie weer de komende dagen.
groetjes, Truus uit Drenthe

Annelein zei

@Truus, lekker binnen zitten... in de koelte... Veel borduurplezier... *Ü*...

Karen - Quilts...etc. zei

what size thread is that you are using that is Gutermannn?