maandag 18 juli 2022

Een idee....

Dit dienblaadje liet ik vorige week 
al eens zien.

Maar ik kwam nog meer foto's tegen...
... leuk genoeg om er nóg een keer over te bloggen.

De stofjes liggen in een iets andere volgorde...
... dat helpt mij om te ontdekken of iets "werkt".


Het beige lapje met strik
kreeg ik van Carmen (klik) mee.

Het past heel mooi bij de stoffenserie
die ik bij elkaar zocht.


Er lagen ook hele kleine kartonnetjes bij de kassa...
... geen idee wat ik ermee ga doen...

Maar té leuk om te laten liggen.


Zeg nou zelf...
... hier wordt je toch  blij van...
... *Ü*...


Ik heb al eens een poging gedaan
om in de kleur van de stoffen DMC garen 
uit te zoeken.

Maar dat werd toch wat te bont.


En nu ik deze foto's opnieuw bekijk
denk ik dat een beige of een petrol kleur
het ook heel goed zal doen.

Langzaam maar zeker ontstaat er zo
een idee in mijn hoofd 
waar ik straks mee aan de slag kan.

XXX

4 opmerkingen:

loulee zei

It is a very pretty collection of fabrics.

Coby Breitner zei

Prachtige kleuren bij elkaar, hebberige stofjes. Ben benieuwd wat je gaat maken.

Annelies zei

Ja, en zo ontstaat iets. Heel herkenbaar. Mooie combi !

Chookyblue...... zei

gorgeous fabrics there........