zaterdag 23 juli 2022

Stapeltjes...

 Vandaag blader ik wat door mijn foto's.


Allerlei handwerkjes op een stapeltje
bij elkaar.

Ik word blij van dit soort stapeltjes.


Ze zijn van februari 2022.

Tijdens de winterspelen is er veel geborduurd.

Er waren wat borduurchallenges
en daar heb ik met veel plezier
aan mee gedaan.


De linker is een oudje...
maar de middelste en rechterlap
zijn tijdens die challenges geborduurd.

Daar vertel ik een andere keer 
nog wel eens meer over.


Soms ligt er wat op tafel 
en dan schiet ik wat plaatjes.

Achteraf ben ik er blij mee
want nu kan ik ze hier delen.


Eerlijk is eerlijk...
ik plaatste wel veel op Instagram.

En daarvoor veel op FB.

Maar het bloggen lijkt weer terug 
te zijn in mijn systeem.


Ik borduur altijd het liefst
aan de keukentafel.

Daar heb ik alles bij de hand.

Mijn tablet met
een mooie of spannende film of serie...
...soms beluister ik een podcast.

En zo vliegt mijn naald door de stof.


Dit ligt ook altijd startklaar.

Mijn borduurring... mijn schaartje
... borduurgaren...
.... een speldenkussen voor mijn naalden.

Deze week is er bijna niet geborduurd.

Het warme weer nodigde niet echt uit
om te gaan borduren.

Wie weet wat het weekend brengt...

XXX

3 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

Wat een pracht foto's van de schitterende borduurtjes...het blijft mooi !!!

Arish zei

¡¡¡Qué maravillas!!! BESICOS.

Coby Breitner zei

Heerlijk hoor dat je weer blogt, ik geniet enorm ook al reageer ik niet altijd.
groetjes Coby