woensdag 24 augustus 2022

Een gezellig uitje...

Precies een week geleden had ik 
een leuk uitje.

We gingen met de bee
 gezellig naar Jookies (klik).

Een heerlijk plekje om te zijn.


Ben je er nog nooit geweest
dan is het een echte aanrader.

Zoveel moois om te zien...
maar ook hier ben ik 
 helemaal vergeten foto's te maken.


Natuurlijk ging ik niet
 met lege handen naar huis.
...*Ü*...

Deze "Boerenbont" quilt stond, 
sinds ik het vorig jaar voor het eerst zag,
op mijn verlanglijstje.


En ook deze ochtend had zij
een magische aantrekkingskracht...
... *Ü*...


De ochtend vloog voorbij...
veel te snel was het tijd
om weer naar huis te gaan.

XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heerlijk zo’n uitstapje ,ben ooit bij haar geweest toen zij nog op een andere plek zat .
Jammer dat het zo ver weg is en de beperkte openingstijden .

Vr.gr Marian.

Annelein zei

@ Marian, wie weet... lukt het toch nog eens lukt... het is een unieke plek. Wij hebben daarom met een groep vriendinnen een ochtend bij haar afgesproken. Misschien een idee?