dinsdag 23 augustus 2022

Gezellige bee...

Vanmorgen mocht ik de vriendinnen
van de bee ontvangen.

Dus werd het plekje onder de overkapping 
gezellig ingericht.


Er stond een saai dakraam
waar manlief mee aan het klussen is.

Met deze azuraquilt er overheen gedrapeerd 
werd het ineens een gezellig hoekje.

...*Ü*...


Er was wat lekkers voor bij de koffie...
zonder zou ondenkbaar zijn.

Alles stond klaar toen de meiden
binnen kwamen wandelen.

Daarna heb ik geen moment meer 
aan foto's maken gedacht.

Jammer, want er waren
hele leuke quiltprojekten te zien.


Dus toen iedereen weer huiswaarts ging
ben ik nog even wat plaatjes wezen schieten.

Kjjk eens hoe mooi...deze bos komt zo
 bij een lieve vriendin uit haar tuin.


Zelf had ik niet zoveel quilterigs onderhanden.

Deze sterren zijn nog "over" 
van de Ring of Roses (klik).


Dit lapje wil ik nog graag afmaken,
maar dan moet ik eerst op zoek naar
de ecrukleurige stof.

Ik heb nog ergens iets liggen...
maar waar???


Zo'n ochtend vliegt altijd voorbij...
... de afwas is al weer weggewerkt...
maar de quilt mag nog eventjes blijven hangen.

Fijne dag!

XXX

5 opmerkingen:

Karen - Quilts...etc. zei

love all your EPP projects. The sweet treat with the quilters looks delicious.

Annelein zei

@ Karen, it was... ;).

loulee zei

Looks like you had the perfect spot and a nice time in it.

Coby Breitner zei

Zal vast gezellig zijn geweest. Zou de quilt fijn laten hangen.

Annelein zei

@ Loulee, it was :).

@ Coby, Ik heb hem tegen de avond weer binnen gehaald