zondag 18 september 2022

Een nieuw projekt...

 Deze week ben ik met een nieuw
borduurprojekt gestart.

Misschien herken je het?


Het was een paar jaar geleden
een mix van twee ateliers.

Een combi van borduren en quilten.


Ik ben altijd wat meer
van de kat uit de boom kijken.

En zo werden de patroontjes
braaf opgeslagen voor "later".


Deze week was het zover...
en ging ik ermee aan de salg.

Dit werd het eerste patroontje
dat ik borduurde.

Ik hou van kleine
overzichtelijke borduurwerkjes.


Het zijn in totaal 12 patroontjes
die ik in willekeurige volgorde borduur.

Voor wie het nog niet (her)kent...
de borduurpatroontjes zijn
van Soedidee.

Ze zijn nog steeds hier (klik) te vinden.

Het quiltpatroontje
was te vinden in de Klossie
 van Atelier Hartedief (klik).


Voorlopig komen ze netjes bij elkaar 
op één lap.

Daarna kijk ik wel of ik ze
in een quiltje ga verwerken.

Ik hou alle opties open...
... *Ü*...

XXX

1 opmerking:

Annelein zei

De link werkt niet meer... bij mijn post van zaterdag 29 juli 2023 vind je de juiste linkjes...

https://anneleindesign.blogspot.com/2023/07/een-luie-ochtend.html