maandag 19 september 2022

Een tas vol...

In de winter van 20/21 werd ik
verwend met een tas vol restjes stof.

Na een middagje sorteren bleek
het een ware schat te zijn. 


Dat werkte zo aanstekelijk
dat deze twee speldenkussens
werden gemaakt.


Het was heerlijk
om lapjes bij elkaar te zoeken.


Daarna werd er geknipt...
... en geborduurd.


Deze bruin/gele variant voor
de gulle geefster...

... de rode variant voor mijzelf...
... *Ü*...


Alles werd in elkaar gezet.


En er werden foto's geschoten.


En daar ben ik nu heel blij mee...
ze komen goed van pas voor dit blogbericht.


Hier staan ze nog even gezellig bij elkaar.


Het mandje is door mij zelf ontworpen.

Wanneer er belangstelling voor is
kan ik het wel op papier zetten.


De achterkant mag ook gezien worden.

Net als kleine borduurwerkjes
vind ik dit soort kleine projektjes ook erg leuk.

Daar ga ik mij deze winter
ook wat meer mee bezig houden.

XXX

4 opmerkingen:

Chookyblue...... zei

I've made pincushions that size..... They are so cute....I put a chicken on mine.....

Arish zei

Pequeño pero precioso. Muy buena idea para aprovechar los trocitos de telas. BESICOS.

miekequilt zei

Wat een leuke speldenkussentjes. Fijn om zoveel stofjes te krijgen en dan de geefster iets terug te kunnen geven.

Marion van de Sande zei

Geweldig leuk zijn ze!!