donderdag 8 september 2022

Regen... zegen...

Deze week is er niet veel gehandwerkt.

Op de een of andere manier 
kwam het er niet van.


Maar gisteren kreeg ik ineens 
borduurkriebels.

Deze freebie (klik) van Bot-Tak
stond al heel lang
op mijn verlanglijstje.


En zo werden de eerste steken geborduurd.

Het was eigenlijk alleen de bedoeling 
om een klein begin te maken.


Maar op de een of andere manier
kon ik maar niet stoppen.

De letter A past heel goed
bij onze familie.

Dus werd zij braaf na geborduurd.


Er kwamen nog meer vakjes bij.

Het origineel heeft de vakjes
versierd met onder andere
knopen en siersteken.

  En heeft een prachtige rand
 van platsteken.

Dat laatste viel mij pas op 
toen ik de link net opzocht.


De lapjes van de Boerenbontquilt
liggen er hier ter versiering bij.

In het weekend zijn er
 al een paar gansjes gepatched...
... de verleiding was gewoon te groot...
... *Ü*...


Vanmorgen werden de laatste
steken geborduurd.

Net voordat hier een lief klein mannetje
binnen kwam wandelen
was het werkje af.


Nog snel een laatste foto gemaakt.

Terwijl Tijs zich vermaakt
met het speelgoed
- wat nog van de meisjes is geweest -
 tik ik snel even dit bericht.

Genietend van de geluiden
van Tijs... 
die horen bij zijn spel.


Ik kon het niet laten
even een foto van zijn gele laarsjes
te maken.

Het is een regenachtige ochtend...
maar wat heerlijk die regen 
na weken zonder.

XXX

Geen opmerkingen: