donderdag 8 juni 2023

Quaker's Pride... vervolg...

 Het is fijn om op één borduurwerk
te focussen.

Natuurlijk heb ik overwogen
of ik de lap deze maand af zou krijgen.

Maar dat zou
 een hele strakke planning betekenen...
... en of het borduren dan nog steeds leuk blijft???


Dat laatste vind ik toch wel heel belangrijk.

En zo komt dit rode motiefje erbij.

Het is wel opletten
want het patroon 
moet ik hier en daar wat aanpassen.

Ik vind het mooier
wanneer alles klopt.


Daarna is dit lieve kleine ornamentje aan de beurt...
...ik geniet van de kleuren in deze lap.


Een klein zwart bloemenmandje
is hier in de maak.

Het is een leuke afwisseling 
met de grotere patronen.


Zoals deze...
met de twee tortelduifjes.


De lap wordt geborduurd
met zijde garen
Soie d'Alger.


Net als deze tortelduifjes
opnieuw verliefd...
... verliefd op de Quaker's Pride.

XXX

1 opmerking:

Chookyblue...... zei

you stitch so many beautiful cross stitch projects........congratulations.....