maandag 31 juli 2023

Een heel bos...

Ook deze week wordt er
veel regen verwacht.

Dus deel ik weer
een leuk handwerkje met jullie.

bron: Country Lane Quilts

Dennenboompjes...

Maar je bent natuurlijk helemaal vrij
om het aan je eigen smaak aan te passen.

Het gratis patroon (klik) is van Kathleen Tracey...
van Country Lane Quilts (klik).

Prachtige quilts heeft zij ontworpen...

Dit patroon maakt gebruik van paper piecing.

Op Instagram zie ik heel wat 
van deze quilts-in-de-maak voorbij komen.

Ik ga eerst mijn drie quilts
waar ik eerder hier (klik) al over schreef 
afmaken.

Maar wanneer jij er nu mee begint
kun je er deze winter een leuk quiltje bij hebben.

...*Ü*...

XXX

3 opmerkingen:

dq zei

I really love these trees. Paper piecing gets them all shaped perfectly. I have done improv trees before that are intentionally a little more wonky.

Hoebrechts zei

Schattig. Ik zie ze al een tijdje via internet, maar nu dankzij u en de patroon ( dat ik lichtje ga veranderen đŸ€­) ga ik er aan beginnen
Misschien zelf kerst kaarten met een dennenboom ? Met al mijn restjes groen stof 👍. Dank u

Marlien zei

Ze zijn schattig