zaterdag 29 juli 2023

Een luie ochtend...

 Deze ochtend zitten we
lekker buiten..
... in de vakantiemodus...


Ik ga vandaag verder
met een borduurwerkje (klik) van vorig jaar.

Hier (klik) kun je er nog meer over lezen.


Het is een freebie van Soedidee
en dit zijn de linkjes...



Deze vakantie begin ik elke dag 
met koffie en een cantuccini...

Zie je hier de zon nog schijnen...
...tijdens het tikken van dit blogje
is de lucht dicht getrokken
met grauwe regenwolken.

Het begint al wat meer te waaien
en dan weet je dat er zo
een bui aankomt.


Maar het blokje
is gelukkig af...
... nog maar één te gaan.


Dit weekend ga ik verder 
met de "Token of Love".

Maar misschien maak ik
toch eerst dat laatste blokje af.

Ik zie wel...


Er zijn al heel wat borduurwerkjes
verzameld op deze lap.

Wel lastig om het goed vast te leggen.

Maar nu stop ik... 
...het wordt hier steeds frisser
en de eerste druppels 
kunnen elk moment vallen...

XXX

3 opmerkingen:

Karen - Quilts...etc. zei

such pretty miniature designs

Chookyblue...... zei

I agree with Karen...such pretty miniature designs......

dq zei

Those are so tiny and pretty! Seeing it in the hoop really shows the size! Wow!