zaterdag 25 november 2023

Blauw...

Deze week heb ik
een ander borduurwerk opgepakt.

Een hele poos geleden
ben ik hier al eens aan begonnen.


En kijk eens...
ik borduur het in blauw
net als het origineel.


Dit korenbloemetje zit veel te dicht
bij de letterrand en zou uitgehaald
moeten worden.

Nu ik het terug zie
heb ik er een ander plannetje voor. 

Niet uithalen...
maar er iets anders van maken.

Een extra aanvulling
op dit prachtige patroon.


Blijkbaar was ik ook
met dit kleine werkje begonnen.

Alle werkjes bij elkaar
 vormen straks een mooie verzameling.

Een doos heb ik er ook al voor gekocht
maar ik weet niet
of ik die uiteindelijk ook ga gebruiken.

Eerst maar eens alles borduren.


Het verloopgaren geeft zo'n mooi effect.

Het gaat niet snel...
ik borduur kruisje voor kruisje.

Maar elk kruisje is genieten...
... tot nu toe...


Dit is toch een plaatje??!

Nu nog op zoek
 naar bijpassende zigzagband.

En anders maar proberen
 om het zelf te verven. 

Ik wens je een fijn weekend...

XXX

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Kijk eens bij www .Steekjes en Kruisjes van Marijke ,ik heb daar heel mooi band gezien volgens mij ook zigzag band in een blauwe kleur !

Succes Evelien.

Karen - Quilts...etc. zei

such pretty stitching - I love those colors

miekequilt zei

Wat een mooi borduurwerkje wordt dit.