woensdag 15 november 2023

Opnieuw verliefd...

 Al een paar dagen ligt 
dit borduurwerkje binnen handbereik...
en gisteren ben ik er weer aan begonnen.

Ik kan zo snel niet terug vinden
of ik er hier al eerder over heb verteld...
...waarschijnlijk wel.

Het borduurwerk is al best ver.


Het heet
 Merrily, Merrily we welcome spring.

Indertijd weggelegd
omdat ik twijfelde over sommige kleuren.

Maar ook nu heeft de tijd
de liefde voor deze lap doen herleven.

Ik vind het telkens opnieuw wonderlijk
 hoe dat blijkbaar werkt.

Want nu geniet ik alleen maar
van de zachte kleuren
van het geverfde borduurgaren.


Deze vaas heb ik eerst maar gevuld.

Het zou mooi zijn wanneer deze lap
voor het einde van het jaar af is.

Dat is haalbaar.


Deze vaas heeft er ook wat 
details bij gekregen.

Verder zijn er geen grote handwerkplannen 
voor de komende weken.

Misschien één of twee breiwerkjes.

Terwijl ik dit tik
 regent het buiten pijpenstelen.

Echt handwerkweer.

XXX

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Word weer erg mooi ,ik krijg ook weer zin om te borduren kwam op Pinterest een kerst merklap
tegen van Brenda Cervais maar het patroon is uit 2014 dus zal niet meer te koop zijn helaas !

Groetjes Femke .

Creatieshaken-ria zei

Prachtig word het weer.Nu schijn lekker het zonnetje.

Karen - Quilts...etc. zei

I hope the weather will clear up and the sun will be out for you to enjoy

Marion van de Sande zei

Ik vind deze heel mooi, maar ik vind bijna alles van BBD mooi. Deze is volgens mij nog te koop bij Soed Idee. Ik zit te wachten of een kerstpatroon van Stacy Nash kan krijgen, misschien kan ik dit patroon mee laten komen dan. Ik hou juist van de kleuren in dit patroon.