maandag 27 november 2023

Een jaartje ouder...

Dit weekend mocht ik
jaartje ouder worden.


Samen met ons gezin
hebben wij dit gevierd.

Het samen bij elkaar zijn...
... dat is toch het allermooiste kado??!


Dit borduurwerkje heb ik vorig jaar gemaakt.

Eigenlijk had ik nu
mijn zelfgemaakte verjaardagskado
met jullie willen delen.

Maar... het is nog niet af...
oooohhhh.


De onrust in de wereld gaat hier
ook niet ongemerkt voorbij.

Waar handwerken meestal voor afleiding zorgt
gingen er zo maar dagen voorbij
zonder dat er een steekje werd geborduurd.


Ik heb veel tijd door gebracht met de kinderen...
dat lieve kindergesnater 
beurt mijn hart op.

Af en toe zat ik wat in mijn handwerkjes te rommelen...
... lieve mooie dingen om mij heen verzamelen...
dat helpt.

XXX

7 opmerkingen:

Marlien zei

Alsnog van harte gefeliciteerd!

Karen - Quilts...etc. zei

such pretty stitches

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd ,dat je nog maar veel mooie handwerken aan ons laat zien .
Helaas kunnen we niets veranderen aan de onrust in de wereld , dus meer afleiding en genieten !

Groetjes Evelien

marga zei

Van Harte Proficiat met jou verjaardag en wens je nog heel veel gelukkige en gezonde jaren toe samen met al die lieve mensen om jou heen.
Ik hoop net als jij en zo veel anderen dat er ook in de wereld meer rust en vrede komt.
Groeten
Marga

Annelies zei

Van harte gefeliciteerd !

Yolanda zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

miekequilt zei

Van harte gefeliciteerd. Fijn om je verjaardag met het gezin te vieren. Wat leuk dat je zelf je kado kocht. Ik ben benieuwd wat het is.