dinsdag 28 november 2023

Oude werkjes...

Dank jullie wel voor de felicitaties.

Zo lief.

Doordat ik de laatste tijd
niet zo veel heb geborduurd
is er ook niet veel om te laten zien.

Gelukkig heb ik nog heel wat oude fotos
om met jullie te delen.


Zoals dit borduurwerkje.

Het borduren met het verloopgaren
geeft een heel mooi effekt.


Van al die borduurartributen...
daar gaat mijn handwerkhart
 sneller van kloppen.


Als alles geborduurd is
mag ik alles uitknippen
en in elkaar zetten.


Het in elkaar zetten 
is een sekuur werkje.

Je borduurt de stiksteekjes
met een overhandse steek aan elkaar.

Wel een klein stukje open laten om te vullen.

Dat is op deze laatste foto nog niet gebeurd.

XXX

4 opmerkingen:

Annelies zei

Erg leuk !

Anoniem zei

Je laat toch altijd heel mooie handwerktjes zien ,en wat voor jou niet veel is is voor ons heeeeel veel ik doe het je niet na zoveel productiviteit !

Groetjes Evelien.

Karen - Quilts...etc. zei

that is so pretty when put together with the stuffing in it.

Marlien zei

Mooi!