dinsdag 14 november 2023

Ik ben er weer!!!

Wat is er gebeurd???!

Vanmorgen bedacht ik dat ik
verder wilde met bloggen...
maar dan zonder de foto's.

Als een soort handwerkdagboek voor mijzelf...
want wie wil er nu alleen maar lezen
over mijn handwerkperikelen
 zonder te kunnen zien waar ik het over heb.


Ik ben al een paar weken met iets bezig
wat ik hier nog niet wil laten zien.

Maar erover vertellen...
dat kon natuurlijk wel!

Toen het blogbericht af was
bedacht ik dat het handig kon zijn
om een schermafbeelding van de melding
 van google te maken.


En tot mijn grote verbazing
kon ik weer gewoon een foto plaatsen
... *Ü*...

Ik heb geen idee wat er is gebeurd...
maar enorm blij dat ik voorlopig nog gewoon verder kan.

Het kan zijn dat Google
het als een soort van pressiemiddel heeft gebruikt.

Dat is in het verleden wel vaker gebeurd.

Maar dan was het met één of twee dagen
weer gewoon toegankelijk.

Nu heeft het heel wat langer geduurd.

Maar ik ben er weer!!!

XXX

15 opmerkingen:

Anoniem zei

WAT FIJN ,voor je dat je weer kunt bloggen met foto’s en ook voor ons , er veranderd al zoveel en dan is jouw blog een rustpunt en inspiratie !

Hoop dat Google zich op de achtergrond houd en geen invloed meer uitoefent op de bloggers die alleen maar mooie dingen laten zien !

Fijne dag groetjes Femke.

creatieshaken-ria zei

Wat fijn dat je er weer bent.Er veranderd steeds zoveel ik zie ook dat ik bij hobby maatjes een reactie plaats en die er niet komt.

Anoniem zei

Wat een goed nieuws!
Voor jou maar ook voor ons, kunnen we weer genieten van jouw prachtige handwerken.
Grts, Jo

AnitaA zei

Wat fijn dat je er weer bent !!

Anoniem zei

het eerste wat in me opkwam was:geweldig!!
lees je blog altijd met veel plezien. ga zo door! groetjes mar broeders

Karen - Quilts...etc. zei

nice that it worked this time. I had heard of no one else with the problem

Marlien zei

He gelukkig!

Paar maanden geleden kreeg ik een bericht van google dat ze de fotos van mijn blog uit mijn albums gingen verwijderen.
Ik (en met mij velen) helemaal in paniek, want ik dacht dat ze dan ook van mijn blog zouden verdwijnen.
Maar dat bleek dus niet zo te zijn, ze worden alleen niet meer opgeslagen in een album.

Google is erg onduidelijk in hun communicatie.

Tilly zei

Wat leuk dat het weer werkt, kunnen we je mooie projecten weer zien.
groetjes Tilly

Anoniem zei

Blij dat je er terug bent. Ik volg je al een tijdje en geniet van al je mooie werkjes. Bedankt en groetjes
Christine Devos Belgie.

Annelies zei

Wat fijn ! Ik heb nu twee keer gehad dat ik dat rare ding van Goggle kreeg, de andere keren ging het "goed".

marga zei

Fijn om weer te lezen dat je verder gaat met jou blog. Ik vind het altijd heerlijk om te kijken het geeft mij energie.
Groeten
Marga

Yolanda zei

Owww gelukkig... kunnen we toch weer genieten van de mooie plaatjes <3

Winny zei

Dit zijn hele fijne berichten! Joepie! gezellig om je verhaaltje te lezen ☺

Anoniem zei

Wat een heerlijk bericht!
Fijn om bij alle ellende en onrust in de wereld af en toe toch een positief bericht te vinden.

Maria.

Marion van de Sande zei

Ik ben blij dat je er weer bent!