woensdag 29 november 2023

Mijn hoofd loopt over...

Soms zou ik zaken beter willen plannen...
maar mijn hoofd werkt gewoon niet zo.

Ik krijg vaak ineens een idee
en dan begint alles in een stroomversnelling te raken.

Vandaag kwam ik toevallig op het spoor
van de adventsjaal  (klik)
van Linda van Wolhobby.

Tot en met 30 november gratis 
wanneer je je op haar website aanmeldt.

Je leert schaduw breien (klik).

Ik bewaar de patronen voor later
 en brei niet meteen mee.

Je zou de sjaal ook via ravelry kunnen downloaden
maar dat kon ik zo snel niet vinden.

Maar ik kwam daar wel iets anders tegen.

Deze mysterie KAL 2023 (klik)
van Renee Strouts.

Een kooppatroon...
maar t/m 30 november gratis 
wanneer je de code CHILLKNIT gebruikt.

Let op het tijdsverschil.

Voor deelname heb je wel 
een Ravelryaccount nodig en je moet ingelogd zijn.

Ik ken de ontwerpster niet maar 
de enkele patronen die ik van haar heb gezien
maakt dat ik wel nieuwsgierig ben geworden.

Ik kwam op Ravelry nog veel meer moois tegen.

De adventsok 2019 (klik)
van Natalie Sheldon.

Bron: Natalie Sheldon op Ravelry

Volgens mij zitten er 
twaalf verschillende patroontjes in één sok
en met kerst zijn ze af.

Of wat dacht je van deze winterse wanten (klik)...
...een kooppatroon van Kathy Lewinski.

Bron: website Just crafty enough

Op haar site (klik) 
ook gratis te downloaden

Dat wordt dan wel een meerjarenprojekt
... *Ü*...

XXX

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Enig ,maar een Engels patroon lezen is nog iets anders dan een Nederlandse uitleg .

Bedankt voor de link .

Groetjes Evelien.

Françoise zei

Dank voor de link naar de ontzettend leuke wanten…iets met 24 truien, sokken en nu ook nog wanten. Voor op een to-do-lijstje.

Coby Breitner zei

Zo leuk al die Advent kalenders. Toevallig heb ik mij ook gisteren aangemeld bij Wolhobby. Ben een beginnend breister dus weet niet of ik het ook echt ga maken, maar alleen van die mailtjes word ik al blij.
Wat maak jij toch een mooie dingen.
Groetjes Coby

Dientje zei

Wat zijn dit prachtige breiwerken. Vingers jeuken, haha. Bedankt. Groet, Dientje

Winny zei

Geweldig mooie dingen weer! Nu nog een blik vrije tijd 😉 groetje Winny

quiltcat zei

ganz ganz lieben dank dass du so tolle links teilst, da werden die nadeln wieder jede menge zu tun haben
wünsch dir eine wundersschöne adventzeit und viel zeit für die hobbies
liebe grüsse elfriede aus österreioch