vrijdag 1 december 2023

Nog meer moois...

 Gisteren en vanochtend
 heb ik de eerste patronen gedownload.

En heb ik nog meer
patronen gevonden.

Wat dacht je hiervan.


ontworpen door Erin van Juniper and Oakes.

Op haar site vind je nog veel meer moois.

Bron: Juniper and Oakes

Zoals de Nordic Mosaic Afghan (klik).

Beide patronen zijn van voorgaande jaren
maar nog steeds gratis te downloaden.

Soms moet je even naar beneden scrollen
om ze te vinden.

Niet iedereen is het Engels machtig
maar er zitten ook filmpjes bij
die de techniek heel goed uitleggen.

De patronen zijn ook als e-book verkrijgbaar.

Gisteren ontdekte ik ook Anett van Fadenstille (klik).

Ik hou van haar stijl.


Voor deze maand heeft zij
een omslagdoek en een stola ontworpen 
met de naam Klimop.

Je vindt de patronen hier (klik).

Je krijgt het hele patroon in één keer.

Haar patronen zijn in het Duits.

XXX

3 opmerkingen:

Karen - Quilts...etc. zei

that is pretty knitting - but way to hard for me to do - I wish I could knit that red and white

Dientje zei

Van Fadenstille ben ik ooit begonnen met de Rosina tuch. Moet deze nog eens afmaken. Je hebt leuke links geplaatst. Gisteren ook al. Gr. Dientje

Anoniem zei

Mooi die gehaakte deken ,even doorgeklikt naar de site jammer dat er niet zoiets in het Nederlands word uitgebracht !

Groetjes Evelien.