maandag 4 december 2023

Blauw... vervolg ...

Brrrr.... wat is het koud de laatste dagen.

Maar de kachel snort er heerlijk op los
en thuis vermaak ik mij wel.

heeft er heel wat kruissteekjes bij gekregen.


Niet helemaal foutloos.

Een poos terug hoorde ik deze uitspraak.

Het leven is te kort
om achteruit te borduren.


Daar kan ik mij wel in vinden.

Achteruit borduren doe ik echt nog wel eens
maar wanneer het even kan
laat ik het tegenwoordig zitten.


De rand die om de doos komt
is bijna af.


Het borduren ging heel langzaam
want je borduurt elk kruisje apart.


Op de een of andere manier 
paste deze onthaasting wonderwel.


Ik heb nog even overwogen om
voor de Engelse tekst
 iets in het Nederlands te bedenken.

Maar mijzelf kennende
 blijft het dan weer een paar jaar liggen.

Dus borduur ik vrolijk verder.

XXX

3 opmerkingen:

miekequilt zei

Het is echt een prachtig werkje aan het worden. Heerlijk om met dit weer mee bezig te zijn.

Karen - Quilts...etc. zei

I love that - do you use that as a trinket box or is it a big pin cushion?

Coby Breitner zei

Echt mooi hoor!
groet Coby