zondag 3 december 2023

Wollige bollen...

 Na al die mooie patronen die ik 
de afgelopen dagen heb gezien
kon een bezoekje aan de wolwinkel
niet uitblijven.

Zonder een vast plan
een hele opgave.

Het was gelukkig rustig in de winkel 
waardoor ik heerlijk rond kon kijken.


Uiteindelijk ging ik 
met deze bolletjes naar huis.

Een zauberball met de mooie naam Flussbett
en een lang yarn alpaca soxx in de kleur oker.


Deze week wil ik nog op zoek
naar een bijpassend bolletje
 in die mooie blauw groenige kleur
en misschien komt er ook nog een bruine kleur bij.

Nu het buiten zo koud is lijkt het mij heerlijk
om hier een omslagdoek van te breien.

XXX

4 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Heerlijke bollen! Ik leer pas breien ahum ik ben 59 jaar. Nooit geleerd dus, ik quilt ik borduur maar breien....
Nu ik dit aan het leren ben oh oh al die mooie bollen.
Wat ik zo fijn vind is dat je een breiwerkje zo makkelijk even pakt.
Groetjes Coby

Creatieshaken-ria zei

Prachtig je bolletjes wol zeker leuk voor een omslagdoek en lekker warm.

Karen - Quilts...etc. zei

that is beautiful colors of yarn

Dientje zei

Prachtig garen, mooie combinatie. Wat ga je maken? Groet, Dientje