zaterdag 3 februari 2024

Een heleboel freebies...

De ariadnes liggen hier al klaar
om lekker in te neuzen.

Mijn borduurwerkje (klik) van gisteren
ligt binnen handbereik.

Het ontwerpen van een alternatieve tekst (klik)
voor de mysterie SAL van Fox and Rabbits
staat ook voor vandaag gepland.

Maar of al die plannen voor vandaag 
ook echt doorgaan is nog de vraag.

Want wat zie ik bij Annelies?


Het eerste deel
van een prachtige gratis SAL (klik).

Wil je meer weten kijk dan even bij haar.

Tja... als ik dan toch bezig ben
dan zijn er nog een paar leuke freebies...

    De gebruikte fotos komen allemaal
van de sites waar naar wordt verwezen.


Let love grow van Hands on Design (klik)
met een duidelijke uitleg over de afwerking.


Deze winterse stitcheries zijn van


Deze leukerd is van

Je vindt er nog meer moois.


En wanneer je
Melissa van Pinker n Punkin bezoekt
heb je genoeg om uit te kiezen.

Een hele waslijst aan valentijnpatroontjes.


Verder verwent Simone van Soedidee (klik)
ons al een paar dagen met mooie patroontjes
omdat haar bedrijf 12,5 jaar bestaat.

Maar daarvoor moet je je inschrijven
op haar nieuwsbrief.

Vandaag ontvangen je het eerste deel
 van een oud merklapje uit 1843.

De andere delen komen later.

Hier (klik) vind je haar andere freebies.

Ik weet niet hoe het jullie vergaat
maar ik wordt erg stuiterig van al dit moois.

XXX

4 opmerkingen:

Karen - Quilts...etc. zei

those are pretty stitchery's I will give my daughter those links that you shared, she does stitchery's

Elizabeth zei

Je zou gewoon niet meer weten waar je mee wil beginnen...

marga zei

Wat een leuke sal. Ik ga het echt wel opslaan. Voor ooit of nooit dat zie ik dan wel. Eerst het borduurwerk afmaken van 2020.
Fijne zondag.
Marga

Yolanda zei

Het wordt wel heel lastig om eerst alles af te maken, weer veel te veel leuk borduurtjes. Ik heb ze tot nog toe maar opgeslagen... <3