dinsdag 21 mei 2024

Rij voor rij...

Gisteren stond er een uitje op de agenda.

's Morgens was ik al vroeg wakker
en werd er een nieuw quiltblokje voorbereid.


Daarna is alles netjes
 op mijn theedoek vastgespeld.

Ik ben klaar voor vertrek...
... *Ü*...


Wacht even...
zo kun je het mandje in wording
ook goed zien.

Wat zo fijn is aan dit patroon?

Met plaatjes wordt aangegeven
hoe je de blokken in elkaar kunt zetten.


Bij dit blokje gaat dat rij voor rij.

De onderste heb ik tijdens de heenreis
in elkaar gezet.

Op de dag zelf is er ook nog wat gepatched.


Vanmorgen in het ochtendzonnetje
zijn laatste twee rijen
 in elkaar gezet.

Dat vind ik zo'n fijn begin van de dag.


Tegen half negen wordt het mij 
al snel te warm.

Maar dan heb ik heerlijk een klein uurtje
vitamine D opgedaan.


De rijen moeten nu even wachten.

Na zo'n lang weekend
vind ik het ook wel weer fijn
om mijn huishouden wat aandacht te geven.

Tussendoor genietend
van deze zonnige dag.

XXX

Geen opmerkingen: