donderdag 23 mei 2024

Weer verder...

Het einde van de maand mei
komt al weer in zicht. 

En mijn franse SAL
 is nog niet af.


Door al dat breien en het quilten
raakt het borduren wat in de vergetelheid.

Het kwam ook wel een beetje
doordat ik de geprinte patronen niet kan vinden.

Waarschijnlijk zijn ze na het Hemelvaartweekend
op de boot blijven liggen.


Gisteren en vanmorgen vroeg
zijn er weer wat borduursteekjes
bij gekomen.

Al die stiksteekjes...
ze zijn zo leuk om te doen.

Het lijkt op tekenen
met naald en draad.


Hier en daar wordt er wat gesmokkeld.

Maar niemand die het ziet...
...*Ü*...


Ik vind het zo knap van Isabella (klik)
om dit soort patronen te bedenken.

Kijk toch hoe lief alles bij elkaar past.

Straks staat er een gezellig uitje
met mijn jongste op het programma.

Samen gezellig lunchen.

Dus nu nog even snel door het huis
zodat ik dat vanmiddag niet meer hoef te doen.

XXX

1 opmerking:

Karen - Quilts...etc. zei

this piece continues to grow and be pretty