zondag 1 september 2024

Sampler september...

 Wat ben ik blij 
dat ik weer kan bloggen!!!

En dank je wel voor de lieve berichtjes.

Wat hebben we toch een mooi weer
dit weekend.

Je zou bijna vergeten dat vandaag
de (meteorologische) herfst
al weer is begonnen.

De maand september wordt in borduurland
ook wel sampler september genoemd.

Wat dat is kun je hier en hier lezen.

Hét excuus om een nieuwe merklap te beginnen.

Nu zit ik dit jaar meer in de 
afmaak-modus...
... dus ben ik er dit keer niet zo mee bezig.

Totdat ik vandaag op de site van Owl Forest
de Pumpkin Color Autumn (klik) zie.

Bron: Owl Forest

Alles aan deze sampler ademt de sfeer van herfst.

Daarom wil ik deze hier graag met jullie delen.

Eén van de prachtige freebies (klik)
die je kunt vinden bij Owl Forest.

Ik verbaas mij altijd weer over haar creativiteit
maar misschien nog wel meer
 over haar vrijgevigheid.

De hele sampler ga ik vast nog wel eens maken
maar voor nu denk ik 
dat ik een paar kleinere onderdelen 
ga borduren.

XXX

2 opmerkingen:

Willy zei

Wow, wat een mooie herfstsampler. Ik heb 'm al binnengehaald.

miekequilt zei

Wat een mooi werk zeg. Daar borduur je met plezier aan.