woensdag 25 mei 2022

Over een gezellige bee...

... en andere zaken... 
...*Ü*...

 Gisterenmorgen was er weer een gezellige bee.
Dit keer waren we met een klein groepje.

Altijd leuk om te zien wat anderen maken.

Meestal heb ik wel iets voorbereid om mee te nemen
maar dit keer kwam het er niet van.


Dus nam ik  restjes mee van een andere quilt.
Leuk om een klein kleedje 
voor in een dienblad van te maken.

De randen met vijf zaagtandjes waren al voor
het grootste gedeelte af.

Daarna werden de rijen aan elkaar gezet.

En toen ging het mis.

Ergens niet goed opgelet...
maar niet heel erg.


Want ineens herinnerde ik mij 
dat ik die randen had willen gebruiken
 voor het label aan de achterkant van deze quilt

Meer over deze quilt kun je hier lezen


Het is dus nog een verrassing wat
het precies gaat worden... *Ü*.


's Avonds heb ik dit borduurwerkje opgepakt.
Aan de achterkant zaten nog heel wat draadjes
die afgewerkt mochten worden.

Een prima klusje tijdens het kijken naar een detective.

Dit borduurwerkje is Token of Love 
van Long Dog Samplers.

Jaren geleden al eens gemaakt,
ik denk op 10 of 11-draads linnen.

Nu nog eens fijntjes over op 20-draads katoen.
Met gütermann naaigaren

Fijne dag allemaal!

XXX

5 opmerkingen:

Truus zei

Maar goed dat je op tijd tot de ontdekking kwam dat je de punten voor iets anders wilde gebruiken voordat het af was.
De Token of love is mooi.
Veel borduurplezier en groetjes,Truus uit Drenthe

Hobbyrita zei

Wat een geluk bij een ongeluk, net op tijd ontdekt dat de restjes voor iets anders bestemd waren.... En je rode borduurwerk is echt prachtig!!

Ineke zei

Wat een schitterende "beginnende" quilt zie ik daar. En als je die foute blok voor de achterkant kunt gebruiken, helemaal top. Schitterend borduurwerk !!!

Arish zei

Tus trabajos son magníficos. BESICOS.

loulee zei

That is such a pretty quilt you were working on.
Your red work is coming along very nicely too.