donderdag 1 september 2022

Rolmaatje ... deel I...

 Ik heb al eens geschreven
 dat ik dol ben op stapeltjes (klik).

Handwerkjes gezellig bij elkaar.


In mijn rolmaatje (klik) liggen in de middelste bak
heel veel stapeltjes.

... *Ü*....

Stapeltjes met borduurwerkjes...

Sommige zijn af
en anderen liggen geduldig te wachten
tot ik ze weer eens oppak.


Een stapeltje met allerlei haakwerk...

Sommige af... en anderen
hebben nog een klein beetje aandacht nodig.


Beer... met maar één arm
geduldig wachtend tot ik weer eens verder ga.

Stapeltjes stof...
 wachtend op een nieuw projekt.

Voor nu is het vooral genieten
van de stofjes.


De linker kocht ik vorig jaar bij Jookies...
de rechter komt nog bij Bep weg.

XXX

4 opmerkingen:

Dientje zei

Dat zijn mooie stapeltjes. En het stapeltje van Bep is natuurlijk vol herinneringen, haast te mooi om te gebruiken. Groet, Dientje

Flickenstichlerin zei

Now I am all nosy about your new project. Looking forward to it. Have fun stitching.

Marlien zei

Grappig. Mijn rolmaatje is een centimeter

Anoniem zei

Het winkeltje van Bep dat mis ik nog steeds ,hoe zou het met haar gaan zo’n creatieve vrouw !

Gr Marian.