zaterdag 10 juni 2023

Vakjes en een freebie...

 Dit rolletje houdt mij ook bezig.

Mijn eigen vakje per week...
afgeleid van het patroon van Simone.


Met een rand
van het originele patroon.


De achterkant van de zoom
kreeg een heel eigen invulling...

Dat lees je hier en hier.


Net als veel andere vakjes.

De scharen van het originele patroon
werden vervangen door andere (klik)...

...die samen weer 
een patroon op zich vormen.

Ook kreeg de lap heel veel doorrijgjes.

Er werden vakjes geborduurd
 en weer uitgehaald.





hier en hier 
kun je er alles over lezen.


De lap is al heel lang klaar.

Nou ja... klaar???

Deze twee vakjes 
wachten al die tijd op een leuke invulling.

Daar zit ik momenteel
op te broeden.

Want deze rol wil ik graag écht afmaken.

Dat is mijn doel voor deze maand.

F R E E B I E


Heb je zin gekregen
 om zelf vakjes te gaan borduren
dan is er deze freebie (klik)
 van Chez Mamigoz.

Met in totaal 86 vakjes.

Je kunt ze allemaal borduren...
of je zoekt de leukste eruit.

Pfff... wat wordt het trouwens warm...
ik zit vandaag binnen
met de deuren en ramen dicht.

Fijn weekend!!!

XXX

2 opmerkingen:

marga zei

Leuk was is/was het het maken van de rol. Zeker als je er iets persoonlijks van maakt. Bij mij is het een rol geworden met allemaal Familie gegevens en ik ben er nog steeds zo blij mee. Gr. Marga

Marlien zei

Ik zie wat bekends langs komen. Ik maakte ook meerdere randjes en vakjes per week, maar vaak "op z'n Marliens:

https://vanalleswatjetoe.blogspot.com/2017/12/vakjes-kussen.html