zondag 16 juni 2024

Heerlijk rondneuzen...

 We krijgen zo lief bezoek
en ik heb nog net tijd om een blogje te schrijven.

Wanneer ik wat rondkijk
 in mijn digitale fotoalbums
kom ik deze SAL tegen.

Nu de vakantieperiode zo langzamerhand
weer begint misschien wel leuk
om hier opnieuw te delen.

Ik schreef er hier, hier en hier
al eerder over.


Dit plaatje komt van het blog
van Chez Mamigoz (klik).

Daar vind je 
...met wat zoeken...
 alle 85 patronen
die bij deze SAL horen.

Je kunt ze allemaal bij elkaar
op één grote lap borduren.

Maar ze zijn ook leuk 
als speldenkussentjes.


De ontwerpster geeft er 
verschillende randen bij.

Je kunt er in ieder geval
heerlijk rondneuzen.

...*Ü*...

XXX

2 opmerkingen:

Karen - Quilts...etc. zei

pretty designs

Marlien zei

Ik moest gelijk aan een boekje denken.
Of een biscornu.