maandag 18 maart 2024

Hollandsche Schone...

 Vandaag heb ik mijn Hollandsche Schone
er maar weer eens bij gepakt.

Je kunt er hier (klik), 
hier (klik) en hier (klik) meer over lezen.


De kleuren doen mij 
aan de lente denken...


De maanden maart en april
ga ik hier voorlopig weer mee verder.


Er is nog genoeg te doen...
straks eerst het patroon erbij pakken
en kijken waar ik mee ga beginnen.


Deze zwanenfamilie was een hele klus
maar het borduurde wel fijn...
... zo in één kleur.


Maar eerst begin ik maar weer eens 
met wat draden af te hechten.

En nee... 
...dat vind ik geen vervelend werkje...
... *Ü*...

XXX

4 opmerkingen:

Karen - Quilts...etc. zei

wow that is some pretty stitching!

Marlien zei

Wordt erg mooi!

Willy zei

Prachtig Willeke!

MartinaM zei

Ein toller Sampler und so viele schöne kleine Details.
lg Martina